Friday, October 23, 2009

Senarai Nama AJK Penaja Koperasi XSRC

SENARAI NAMA AHLI JAWATANKUASA PENAJA BAGI KOPERASI XSRC


BIL


NAMA


JAWATAN


1


EN. MUSTAFFA BIN YEOP ISHAK


PENGERUSI


2


PN. AZIZAH BINTI KARIM


SETIAUSAHA


3


EN. MOHD RAHIMI BIN TALIB


TIMBALAN PENGERUSI


4


EN. JAMEL BIN ABD RAHMAN


BENDAHARI


5


EN. ROSLAN BIN ISMAIL


EXCO


6


EN. CHE LOP AZMAN BIN AZIZ ZAMAN


EXCO


7


EN. MOHD ARIFF BIN TAJUL ARIFFIN


EXCO


8


PN. LILY HANOM BINTI ANUAR


EXCO


9


PN. HASMAH BINTI HASSAN


EXCO


10


PN. SUHARA BINTI JUDIN


EXCO

4 comments:

Anonymous said...

bagaimana untukmenjadi ahli.......dan apakah hanya ....yg lahir '63 je jadi ahli.....berapa pula "mas kawin" nya

Admin said...

keahliaan adalah terbuka kepada semua bekas pelajar sekolah raja chulan, ipoh. oleh itu sekiranya berminat, mohon tuliskan nama dan alamat utk saya hantar kan notis mesyuarat agung pertama yg telah dicadangkan pada 30 januari 2010 ini nanti. mohon kerjasama untuk memaklumkan pada semua rakan2 yang dikenali untuk menjadi ahli koperasi ini. insyaallah dalam sedikit hari lagi saya akan maklumkan notis mesyuarat tersebut di dlm blog. terima kasih.

ahmad said...

assalamualaikum s/u.. tahniah le sebab dapat mengadakan mesyuarat koperasi kita tu... dan bagaimana dengan cadangan ahli-ahli yang datang hari tu yang ingin menghebahkan koperasi kita ni kepada semua bekas-bekas pelajar src didalam surat khabar mahupun melalui media elektronik yang lain.. diharap cadangan itu dapat dilaksanakan.. sebab saya rasa... masih ramai lagi bekas-bekas pelajar src yang tidak tahu tentang perkembangan koperasi kita ini. saya rasa... yang menetap di Perak ni... terutamanya di Ipoh ni pun ada yang tak tau tentang penubuhan koperasi kita ni... saya harap ramai yang dapat menyertai koperasi kita ini... ada kengkawan bila ditanya... kata tak dapat surat lah... tak tau lah... jadi.. cam mana ye cadangan nak mewar-warkan koperasi kita ni ...?

Admin said...

waalaikumsalam.

syukur alhamdulillah kita telah berjaya utk menubuhkan koperasi. sekarang saya sedang menyiapkan dokumen yg perlu utk dihantar ke suruhanjaya koperasi.

semoga kita berjaya .......aminnn.